De volgende eerste paar dagen ;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maarten & Stefan - WaarBenJij.nu De volgende eerste paar dagen ;) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Maarten & Stefan - WaarBenJij.nu

De volgende eerste paar dagen ;)

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Maarten & Stefan

16 Februari 2016 | Australië, Sydney

Hello people!

We gaan verder waar we gebleven waren, de blue mountains, 1 van de vele hoogtepunten van deze week! De fotos zeggen genoeg, fantastische uitzichten en heerlijk weer! Erg relaxt.

Dag erna lekker door Sydney geslenterd, verschillende parken bezocht, met de ferry o.a. langs het opera house en onder de harbour bridge door, erg mooi allemaal en nog steeds een beetje moeilijk te bevatten dat we toch echt in sydney zijn!

Daarna zijn we een dagje gaan surfen, vrij lastig maar wel erg gaaf om te doen en allebei hebben we ook een aantal golfjes gepakt!

'S avonds zitten we meestal lekker te chillen op het strand met een aantal biertjes en gezellige mensen! Aanstaande zaterdag gaan we 99% zeker ons eerste australian hardstyle party meemaken. Mr melodyman (Frontliner) komt een aantal plaatjes draaien in een club hier in sydney, daar moeten we natuurlijk wel bij zijn! ;)

Aanstaande maandag vliegen we naar nieuw zeeland waar we +- 40dagen zullen verblijven/rondreizen. We hebben gekozen om met een bus het land rond te reizen. We hebben gekozen voor de max pass, heel het land crossen we op die manier door. (Met Stray, op internet is de route wel te vinden voor de geintereseerde)

Kort na nieuw zeeland gaan we aan het werk.. Of dat is in ieder geval de bedoeling...

Cheers!
Maarten/Stefan

• 16 Februari 2016 - 07:31

Erna Snellink :

Hallo Maarten en Stefan,

Zo te lezen vermaken jullie je goed! Gaaf de foto's op Facebook. Veel plezier bij jullie eerste hardstyle party!!

Groetjes Erna

• 16 Februari 2016 - 08:13

Marcel:

donders mooi verhaal zet de rest maar op de mail.
    oja det duj ah

nee zut dr good uut
    vulle wille nog in new zeelaand

gr oe va